Miért ez az egész?

Kedves Látogató!
Te mit csinálsz ha elromlik valami, ki kéne vinni az áramot a melléképületbe, kapsz egy elektromos cuccot stb? Kidobod, hívsz szakit vagy megcsinálod magad? Én az utóbbiba tartozok. Vagy ha szükséged van valamire akkor megveszed vagy házilag megcsinálod? A pénztelenség motivál de hajt a tudásvágy is. Ezen az oldalon olyan javításokat, barkácscuccokat, "kontárkodásokat" mutatok be amelyek többségében az én művem, de több közeli rokon, sorstársam művét is bemutatom majd.Van itt a házi légtisztítótól kezdve az egérfűtésen át a házilagos épület bevezetékelésen keresztül minden. Vannak dolgok amik egyesek szerint életveszélyes kontármunka, mások szerint nem. Mindenkinek ez ugye egyéni megítélése, mindenesetre én erre azt mondom hogy "Szegény ember vízzel főz!"  Az itt leírtak többségét régebben a DPG levelezőrendszerben publikáltam, ott kértem segítséget, ott kérdezősködtem hogy mit miért és hogyan....
Amiket itt láthattok a képeken azoknak a többsége itt lapul Magyarországon, valahol, valakiknek a házában. Az összes kép valódi tehát jól gondold meg kinél és hol kapcsolsz villanyt, nyitod meg a csapot stb. Jelenleg munkanélküli vagyok, úgyhogy így ráértem ezeket felpakolni a netre, és most ráérek itthon javítgatni is. Persze pénz, szaktudás, célszerszámok nélkül olyasmi dolgok sülnek ki mint amik a képeken vannak.

Kérlek legalább tarts a neten engem,
http://adf.ly/2EEpT
Köszönöm hogy 0,06 forinttal előrébb vagyok!

3 megjegyzés:

  1. Nagy vagy! Igazi survivor! :)
    Remélem ez így is marad, sok kitartást a bloghoz!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. hmm...még hogy survivor..szerintem egy GÉNIUSZ!


      Tisztelettel:Italoimre

      Törlés
  2. Ez mindenképp így is marad. Max egy kicsit lassulok mert még a régebbi archiv szereléseimet pakolászom fel. De amúgy (ha csak nem nyerek a lottón) nem fogok változni!

    VálaszTörlés